ویژگی های جدید سیستم عامل مک Lion
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های جدید سیستم عامل مک Lion


  • چــنـد روزی است که سیستم عامل جدید مک اپل با عنوان Lion به دست توسعه دهندگان رسیده است. نسخه ی جدید این سیستم عامل محبوب کاربران شرکت اپل، دارای ویژگی های خاصی است که به برخی از رایج‌ترین آنها عبارتند از: - نرم افزار جدید پست الکترونیک : این نرم افزار دارای محیط مکالمه ای شبیه به Gmail است که بصورت خودکار پیام های مربوط به یکدیگر را گروه بندی می کند.
    Air Drop : یک نرم افزار کاربردی جالب است که به شما امکان می دهد فایل هایتان را با دیگر سیستم‌های مک موجود در یک شبکه ی بی سیم به اشتراک بگذارید. برای دسترسی با آن نیاز به هیچگونه نصب و یا راه اندازی ندارید و تنها کافی است فایل های اشتراکی را کشیده و روی کامپیوتر مورد نظر رها کنید. – سرور
    مجتمع : Lion به شما امکان می دهد که سیستم مک خود را به یک سرور تبدیل کنید. مراحل تبدیل کامپیوتر به سرور به آسانترین شکل ممکن بوده و امکاناتی از قبیل اشتراک فایل، دسترسی راه دور و دیگر سرویس‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. – Resume : این ویژگی به شما امکان می دهد برنامه‌های اجرایی‌تان را پس از خاموش کردن و یا شروع مجدد، ( به همان شکلی که قبلا وجود داشتند) دوباره به اجرا در بیاورید. – File Vault: توسط این ابزار فایل های مهم و حیاتی شما بصورت خودکار کدگذاری شده و فایل هایی که به آن‌ها نیاز ندارید و می‌خواهید از شرشان خلاص شوید پاک خواهند شد. لازم به ذکر است این سیستم عامل فعلا در دست توسعه دهندگان قرار دارد و در تابستان امسال بصورت عمومی منتشر خواهد شد.
     

منبع: سایت سمی روزنامه شرق





:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , سیستم عامل , ,
:: بازدید از این مطلب : 1756
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: